کد خبر: 34365
تاریخ انتشار: بهمن 8, 1404گروه : پزشکی
ظفرقندی: سهم ارز دارویی افزایش مییابد
محمدرضا ظفرقندی در حاشیه جلسه امروز هیئت دولت در جمع خبرنگاران، با بیان اینکه ارز ترجیحی براساس مصوبات و قوانین به حوزه بهداشت و درمان اختصاص داده میشود، یادآور شد: به دلیل کاهش درآمدهای ارزی، سهمیه تعیین شده برای این حوزه تامین نشده است و به همین دلیل یک عقب افتادگی از این منظر وجود دارد. وی اظهار کرد: البته با پیگیری انجام شده و گفتوگو با رئیس کل بانک مرکزی و وزیر نفت قرار است که سهم ارز ترجیحی دارو افزایش داده شود تا به میزان تعیین شده، برسیم. وزیر بهداشت در پاسخ به پرسشی درباره هزینههای درمان و دارو نیز گفت: قیمت دارو در کمیسیون قیمتگذاری بررسی و محاسبه و میزان حق بیمه و فرانشیز شرکتهای بیمه نیز از همین طریق تعیین میشود.
دیدگاهتان را بنویسید