|آرشیو خبرها

جعبه سیاه قرارداد «ال 90»

جعبه سیاه قرارداد «ال 90»

آذر 12, 1404

اوایل دهه 80 شمسی، سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران، قراردادی را تحت عنوان پلتفرم مشترک ایکس 90 با رنوی فرانسه منعقد کرد که ماحصل آن، تولید و عرضه تندر-90، ساندرو و تندر وانت بود.‌ این قرارداد اما حواشی بسیاری داشت، تا حدی که بین امضا و اجرای آن چند سال فاصله افتاد.

سهمیه جدید سوخت خودروهای وارداتی اعلام شد

سهمیه جدید سوخت خودروهای وارداتی اعلام شد

آذر 12, 1404

اکوایران: بر اساس مصوبه اخیر هیئت دولت مبنی بر اصلاح سهمیه سوخت خودروها از نیمه دوم آذرماه، سهمیه برخی از خودروها از جمله، خودروهای دولتی (غیر از آمبولانس)، خودروهای نوشماره داخلی، خودروهای خارجی وارداتی و خودروهای دوم مالکان تنها مشمول سهمیه با نرخ سوم یا ۵۰۰۰ تومانی می‌شود و از آنجایی که در مصوبه اشاره‌ای به خودروهای مونتاژی نشده، تنها در صورتی که صفر کیلومتر یا نوشماره باشند سهمیه اول و دوم آنها قطع خواهد شد.